Beşiktaşlı Ruud

Forza'dan Beşiktaşlı bir arkadaşımız( Obeydullah Deniz Çakıcı) aşağıdaki yazıyı aktardı foruma


"Selamlar arkadaşlar, Bu Pazar akşamı (16 ağustos) bir sebeple Hollanda'da bulunmam gerekiyordu ve Amsterdam merkezinin dışında, Ibis diye bir hotelde kaldım. Gece 23.00te restaurantına indim ve bara Ruud diye bir Hollandalı bakıyordu. (Saat gibi ayrıntıları, adamı bulmak isteyenler için yazıyorum.) Adamla laflarken bir de ne göreyim? Adam televizyonda telekteks açmış Türkiye Ligi sonuçlarına bakıyor. Dedim heralde bahis falan oynamış :) Sorduğumda ise gerçekten şok oldum. Abimiz Çarşı Berlin sayesinde Beşiktaş'la tanışmış, 15 defadan fazla İstanbul'a maça gelmiş ve cep telefonu taraftar görüntüleriyle dolu. Beşiktaş için Türkiye'ye yerleşmek istiyor ve bayağı bir Türkçe öğrenmiş bunun için. Abiyle bütün akşam sohbet ettik. Cam adamla falan da fotoğraflarını gösterdi, Liverpool deplasmanı dönüşünde. Ben buradan sağladıkları tanıtım ve sebep oldukları bu tip şık enstantaneler için Çarşı Berlin'e teşekkürlerimi gönderiyorum. Ayrıca bu abiye gerek direkt, gerekse telefonla ulaşmak isteyen arkadaşlar olursa, çok sevineceğine eminim. Onu Türkiye'ye taşınmaya kadar gidecek yolunda desteklemeliyiz bence :) O yüzden abinin otelini tam yazıyorum. Çünkü bu otelden Amsterdam'da 4 tane daha var. Hotel Ibis Amsterdam City West Transformatorweg 36 - 1014 AK - AMSTERDAM - NETHERLANDS"


evet bahsettiği; Beşiktaşlı bir adam aslen Hollandalı .ÇARŞI Berlin sayesinde Beşiktaşı tanımış ve yineFORZA'da anlatan arkadaşlara göre 2005'teki bir fener maçında görmüşler ve karakartal foruma katılmış kendisi.
Eski bir ajaxlı ama ARTIK O DOĞDUĞUNDA BEŞİKTAŞLI olduğunu farketmiş ve doğru yola adamış kendini.
İşte böyle bir adamın hikayesi,ilginç bir adam Hollanda'da bir Beşiktaş sevgisi açıkçası çok tuhaf ama imkansız değil.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.