Resimdeki başlıkla verilen haberi nedir diye okumaya tenezzül etmedim ne olacaktı ki saçma bi magazin haberi. Aslında ilgi çekici bir şekilde de söylenmiş ama MAGAZİN'den nefret ediyorum bakmadım işte. Bloglarda gezerken rastladım buna nedir bu diye google'a yazdım ve karşıma itüsözlük çıktı ilk yorumu okudum hem olayı kavradım hem de içimden geçenleri yazmış sözlük yazarı elpinoras bunu paylaşmak istedim:

"bir esra erol aforizması.
http://www.hurriyet.com.tr/magazin/haber/12520970.asp?gid=222

ne ara aklınca toplumsal mesaj vermeye ya da toplumsal tavır sıçmaya başladı diye sormayın ben de bilemiyorum. açlığı, fakirliği, yokluğu görmek istiyorsa çok uzaklara gitmesi gerekmiyor aslında. ayrıca kendi sosyal sınıfını da bu şekilde belli etmesi onu ne denli aciz bir insan yapıyor anlatamam. ciple giderken bakmana gerek yok insanlara, çalıştığın ortamda grev yapan, sigortası yatırılmayan, senin ve senin gibilerin makyajını yapmak için günde 18 saat yayın binasında duran, gözleri bozulan kamera-ışık-set çalışanlarına bakınca da ağlayabilirsin.
belki de yanındakilere baksan, ciple giderken bakmana bile gerek kalmayacak.
gerçi görmene sevinmedim diyemem. o insanları da gör elbette, görmeyen o... çocukları da mevcut hala. o insanlara sadaka dağıtarak ülkeyi s2msonik yönetip insanları avuç açmaya iten bağımsızlığımızı parsel parsel satan itler de senin gibi görse çok şey değişecek.
bir de inanamadım, demek görünce ağlıyorsun, ne yapıyorsun peki sonra? eve gittiğinde, cipten indiğinde?...
hayatın acımasızlığı her zamankinden beter. ama sen yine de böyle açıklamalar yapma, saçmalama; yalnızca çalışırken etrafına bak, emin ol ağlanacak, aylardır maaşını alamayan, sigortası bile yatmayan o kadar çalışan var ki...
çözümü de o efsanevi hayatının arka penceresinde arama.

ya da keşke izdivaç programı yaparken insanların gözlerinin içine daha iyi baksaydın. görmek için ille de "cipten" bakmaya gerek yok. mesafe koyma onlarla arana, in cipten, otobüse bin. ya da çalıştığın ortamdaki insanlarla iki çift laf et... emin ol, bu sefer olacak."


biçimlendirmeler bana ait özellikle hoşuma giden noktalar onlar. Daha çok içimizi okuyan yorumlar buradan okuyabilirsiniz.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.