"Ne zamandır uğramadık buralara ama çok şey değişti hayatımızda.Yeni hedeflerimiz var ufukta.Sevilicez artık mesela.Ağlamıycaz.Bundan sonra hep gülücez.Ama ceza sahasına da girmiycez.
Karar verildi.Senin ipini bu gönül çoktan çekti...
Sevme derler bana hep.Sen sevince kayboluyorsun.Karanlıkta kaybolsamda,sen hep benim oluyorsun..

Bugün senden geçtim ,
Zaman geçmeyecek artık
Ellerim kesik, bedenim hissiz,
Yarım kalmış bir, cümleyim artık...
Bizsizliğe bir adımda ben attım bugün,düne kadar bizi sensiz yaşamaya karar veren ben,bugün ilk kez tohumlarını attım yüreğime,aklıma bizsizliğin... Bir gidişde benden olsun dedim...Bir kaç akşamda, benim gidişime içelim istedim... Gittim senden...
Zor oldu... Çok zor hemde... Hayallerimi katlayıp görünmez kutulara kaldırdım.Dokunduğun herşeyi dikkatle topladım evimin her köşesinden...Bunca zaman defalarca deneyip, neden yapamadığımı daha iyi anladım... Gitmiş olsanda dönüşlerine kitlenmişdim çünkü,umutlarım sağdılar.Ve sözde kimse öldüremezdi onları...Bir tek ben yapabilirdim,bir tek bende saklıydı hakları... Bende yaptım... Dönüş umutlarını öldürdüm... Bir gidişde ben verdim bu sevdaya... Gittim...
Yarım bıraktın,yarsız bıraktın beni.
Yalnız değil,ıssız bıraktın beni...
Suskunluklarım,durgunluklarım,senin gidişinle adet edindiğim herşeyi,bir ara senden kalanlarla birlikde götürmek için gel,görünmez kutularımdaki hayaller,öldürdüğüm umutlar hepsi sende kalsın.. İstemiyorum artık,susmak...İçimdekini gizlemek bana göre değil ki hem... Ben yeni umutlara gebe kalmak istiyorum,senden uzak,içinde sen olmayan hayaller kurup, peşinden gitmek istiyorum...Anla işte,bende gidiyorum...
Bugün senden geçtim ,
Zaman geçmeyecek artık
Ellerim kesik, bedenim hissiz,
Yarım kalmış bir, cümleyim artık...
İçimde koca bir boşluk var,meğer senden kalanlar ne çokmuşlar.Şimdi bir başkasının o boşluklara yeni anılar ekmesine izin vereceğim.Yapamam diyordum, olmaz ,aklımda fikrimde sen varken bir başkasının gözlerine bakamam diyordum,Yaptım...
Belki sana baktığım gibi değildi,belki sen gibide bakmadı o gözler bana,ama gittim işte...Gittim...

Yarım bıraktın, yarsız bıraktın beni.
Yalnız değil,ıssız bıraktın beni...
Birinden gitmek ne kadar zormuş...Herşeyi kabullenip, sonu belli olmayan bir hiçe doğru yol almak...Sanada kolay değildi biliyorum,ama kızıyorum işte sana, lanet olsun kızıyorum...Herşeyiyle yarım bıraktın bu aşkı.Bir ben değilim yaralı çıkan bu aşktan biliyorum. Gözlerimin önünde eriyişini izliyorum. Ama kızıyorum işte ,kızıyorum. Yüreksizliğine kızıyorum.Bu kadar kolay harcayışına kızıyorum...Pişmanlıklarına kızıyorum...Habersiz gidişine kızıyorum...İstediğin oldu işte dünyam, gidiyorum ,bende gidiyorum...
Yapamam dediğim şeyi yaptım...Gidişinle gördüğüm her yüze sen gibi bakan ben,bir başkasına sen olmadığını bile bile baktım.
Gözünaydın dünyam,gözünaydın...BENDE ,BENDE BU AŞKI ALDATTIM..."


Bu yazının başlığı bu değil bilmiyorum da başlığı nedir Özkan Yeşil isimli kardeşimiz yazmış bunu biraz kendisinden,biraz şarkılardan,biraz da başka yerlerden karıştırmış katıştırmış ve "Bir adın kalmalı geriye" dercesine döktürmüş..
Başlığı da ben attım Ahmet Hamdi Tanpınar'ın şiirinden İbrahim Sadri seslendirmiş;şiirin adı :"Bir adın kalmalı"
Sevip de sevilmeyenlere gelsin deriz ya işte öyle sevilmeyenler ve artık sevmekten usananlar,umutları denize bırakanlar ve ardından yeni umutlara yelken açanlara gelsin bu yazı ve sonrasında şiir. İbrahim Sadri'den dinlerken yazıyı okuyun derim fonda o olsun. Bu yazıyı da derinlerden hissettiyseniz kolay gelsin.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.