Bozuk Şarz Cihazı ve Kızlar


Eski bir telefonum var ve doğal olarak masraf yapmak istemediğimden dandirikten şarz cihazlarıyla idare ediyorum ama sık sık da bozuluyorlar. Sağlamını alamıyorum çünkü telefonu ha bugün ha yarın atacağım modundayım.

Konumuza gelirsek; Şarz cihazım bozuk (bundan bize ne? diyorsunuz ama bi sabır) ve bi şarz ediyor bi etmiyor.
Ben de şunu farkettim bırakıyorsunuz bazen şarz ediyor derken hiç beklemediğiniz anda şarz etmiyor. Siz devam ettirince o da şarza devam. Kızlarla benzerliği ne mi? Bi kızla mesajlaşırsınız; canı istediğinde cevap atar canı istemediğinde atmaz ya da tam "hah atıyor mesaj rayına girdi iş" dersiniz bi anda bekle bekle cevap yok.
Elimdeki şarz cihazı da işte böyle; ediyor ediyor duruyor. Ben mesaj atıyorum yani bi daha kabloyla oynuyorum çalışmaya yani cevaba devam. Yani bi naz bi naz. Bi de bi umut var bekliyorsunuz. Sonra bi süre ne yapsanız, etseniz kar etmez yani cevap yok; yani şarz etmiyor. Bitti bu iş ya da bozuldu bu cihaz diyorsunuz ama bi anda geri geliyor şarza devam. Yine umut. Derken işi akışına bırakıyosunuz ne halin varsa gör yarın yenisini alıp seni çöpe atacağım deyip bi kenara bırakıyosunuz aynı başkasını bulayım seninle işim olmaz der gibi.

Bence büyük benzerlikleri varmış da farkında değilmişiz ya da bozuk şarz cihazı bana böyle hissettiriyor.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.