Daha önce bu tarzda bi konuyu ele almıştım bazı tepkilerle karşılaşmıştım ancak yine bu tarz bir konuda yazmakta ısrarcıyım.
Toplumlar canlı varlıklardır,yaşarlar,gelişirler,değişirler. İnsan da toplumun bir parçasıdır ve bu şekilde yıllar boyu bir değişim süreci yaşanır.
Şimdi bilimsel tarafını anlattıktan sonra bir gerçeğe dikkat çekmek istiyorum; toplumun geliştiği,değiştiği aşikar; bir önceki nesile göre bir sonraki nesil başkalaşıyor hatta yaşadığım şu 20 yılın (biraz daha fazla da lafın gelişi) son 10 yılında bile toplum değişmiş ve bazı şeylere daha açık hale gelmiştir.
Kızlarla bağlantısını kuracağım bi başka konu olan değişen toplum yapısında bağlantı şu dostlar:
Toplum değişiyor ama kızların o "ilk adım" tripleri değişmiyor.
"İlk adımı erkek atar" mışşşşş... Neden böyle ki bu? Tamam, halen toplumumuzda bir kızın ilk adımı atması bazı yanlış düşüncelere yol açar ama bazen hal öyledir ki kızın açılması da gayet doğaldır. Neden? Sorgulamak istiyorum, soru basit: İlk adımı neden hep erkeklerden beklersiniz?
Ya da ilk adımdan önce ilk adım-vari şeyler vardır; kızın peşinde koşulur. Peşinizde koşturulmak niye bu derece fazla haz uyandırıyor?
Değişsin istiyorum, toplum değişiyorsa kızlar da kendisini yenilesin. Daha açılımsal, zaman zaman uygun yerde hamleyi yapabilen,biraz daha çabalayan tek başına yaşanılan bi şeymiş gibi davranmayan gelişmeler bekliyorum.
Böyle örnekler daha anlatılamayacak kadar çok, ha biz erkekler niye bu kadar peşinde koşarız? Onu engellemek için de toplu bir uyanış gerekir. Tüm erkekler sendikal bi hareketle bu tavırları değiştirebilir. Bu yazım sokağa davet, greve teşvik değildir bir düşüncenin dile getirilişidir. Kızlar kendinize gelin, akıllı olun, adam olun(!):)

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.