Pek Güzel Hareketler Değil Bunlar


Çok Güzel Hareketler,herkesin çok sevdiği nedense çocuklara yönelik bi programmışçasına skeçlerden sonra sürekli onlara yorum yaptırılan bi program.
Açık konuşayım,Yılmaz Erdoğan'a olan antipatim sonucu bazı açık arayışlarımla bişeyleri buldum ve bunlar öyle sadece bi şahsa sinir olmaktan değil. Oyuncuların emeğine saygım var çünkü acımasızca bi adam yüzünden herkesi eleştiremem.

-Herkesin üzerine belli kalıp espriler var.
Örnek: Şişman bi kız var boğaç skecinde oynayan onun üzerinden hep şişman esprileri döner,aynı durum Eser'de de var. Bi başka şekilde tipsiz olarak Ersin'e yapılır. Oğuzhan Koç pek çok skeçte şarkıcı olabilir.
-Bel altı espriler;
Son zamanlarda dikkatimi çeken bir olay oldu,espriler iyice belden aşağı konulardan bahsetmeye başladı. Şimdi "küfürle güldürmek" mantığından hareketle eleştirmiyorum eleştirim şu; madem o esprileri yapıyorsun neden 8-10 yaş arası çocuklara bunları yorumlatıyorsun ve programı onların ilgi odağı haline getiriyorsun?.. Bu çok güzel değil "çok yanlış hareket" oluyor.
-Oyuncularda rahatlık;
Oyuncularda çok fazla rahatlık görmeye başladım, sahnede adeta aile arasında oynar gibi gülmeler skeci dağıtmalar (Eser'in gülmediği skec yok zaten). Ben tiyatrodan çok anlamam ama bunlar da bence kaliteyi düşürüyor.
-Yılmaz Erdoğan'ın güldürmeyi bırak yüzünde mimik anlamında bi hareketliliğe bile sebep olmayacak esprilerine hiç girmiyorum bile.
Dikatimi çekti ilk defa bu tip bir konuya girdim, bilmem hak veren olur mu

1 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

sy dedi ki...

ben de çok takip etmiyorum açıkçası. ama bu programın genel izleyicisinin 5-15 yaşındaki çocuklar olduğunu ve üstüne, gereğinden fazla yapılan bel altı esprilerin bu çocuklara yorumlatılması "biraz" abes kaçıyor.
neredeyse seyrettiğim her skecin sonunun havada kalması da ayrı konu. o kadar insan hiç mi bağlayamazlar bir skeci?

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.