Tekken Film'i Geliyor



Tekken Film
Raaunndd vaaan..fayt! (Round 1 fight) etkili ve kalın bir ses tonuyla başlardı oyun.
Sinema dünyasını çok yakından takip etmem öyle sıradan biri olarak ne çıkmışsa izlerim. Facebook'ta bir arkadaşımın paylaşmasıyla gördüm.
Atari çağından gelen arkadaşlara müjdesini vermek istedim.
Ben çok fazla oynamasam da abim oynarken yanında olurdum. Daha çok teknolojinin iyice evlere taşınmasıyla evimdeki ataride ya da daha ileride play station'larda oynadım bu oyunu.
Çok fazla Türkçe bilgi olmadığı için ve ingilizceden çevirdiğim kadarıyla annesinin ölümünün intikamına düşen bir genç. Büyük babasını bulur,onunla çalışır sonra "Demir Yumruk Kralı" turnuvasına katılır ve orada annesinin katilini bulur. Bu da OGRE dir. Amacına ulaşmak için dünyanın en büyük dövüşçüleriyle savaşmak zorundadır. Bilgi bu kadar.

Ayrıca resmi olmayan bir bilgi de filmin çıkış tarihini 5 Nisan 2010 olarak gösteriyor. Film Hindu yapımı(ymış) Holywood değil.

Bakalım güzel bir film olur mu;
bu arada arkadaşın paylaştığı videyoa da şuna benzer bi yorum yaptım:
Street Fighter,Mortal Kombat ve yıllar sonra Tekken. Gittikçe yakın zamanlara gelerek film yapılıyor acaba yarının gençleri çocukluğunun oyunlarından PES 2010 filmini görür mü :)

Bu arada daha teknik ve detaylı bilgi burada.

Bitirirken de keyyy oooo (K.O=knockout) derdi ben de öyle yaptım.

K.O

3 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

scostar dedi ki...

Elbet hepimiz Eddy olmuşuzdur, dayak yemiştir Yoshimitsu olmuşuzdur. Film olması gerçekten çok güzel, izlenecek filmler arasına girdi bile çıktığı zaman :)

SirEvo dedi ki...

Haberi öğrenince ben de bir yazı yazdıydım öğlen saatlerinde ama yayınlama fırsatım olmadı. Erken davranmışın. :))
Filme dönecek olursak, fragmandan anladığım kadarıyla pek bir beklentiye girmeye gerek yok sanırsam.

kartalizma_okan dedi ki...

aslında sana bir selam çakacaktım ama unutmuşum :)
fragman pek heycanlandırmasa da insanın içi kıpırdanıyor tekken olunca eski günler :D

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.