Hiç Umutsuzca Bakmadık!

(resmi büyütmek için üstüne tıklayınız)

Odamda bir sürü poster asılı; ÇARŞI, Beşiktaş,Kartal, daha bir sürü. O posterlerden bir tanesi de şu yukarıdaki resim.

Geçenlerde tam yatacakken yatağımın kenarında bir kağıt farkettim. Önce noluyoruz mesaj mı bıraktılar bana diye içimden geçirsem de elimi kağıda atmamla kağıda bakmam sonrası gördüm ki yukarıda resmini verdiğim poster düşmüştü.

Posterde yazan yazı şöyle : Pembe hayaller kuramadık Siyah-Beyaz dünyanın çocukları olarak. Ya siyahı oynadık ya beyazı seslendirdik. Ama hiç umutsuzca bakmadık ona; Beşiktaşımıza!

Aklıma hemen şöyle geldi; (filmlerde olur ya) Yıldırım Demirören seçilince, poster umudunu kaybetti. Artık "umutsuzca baktı" Beşiktaşına ve duvardan attı kendini dayanacak gücü yoktu artık. Benim de öyle düşünmem gerekliydi, umutsuzluğun karalığında olmalıydım ama hayır dedim ben, bazıları gibi ben terketmiyorum! BURADAYIM! Ben bir kez daha umutsuzca bakmıyorum diyerek posteri olduğu yerden kaldırdım ve duvardaki kendine ayrılmış alana onu yeniden yapıştırdım!
Çünkü "ben hiç umutsuzca bakmadım BEŞİKTAŞIMA!"

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.