Pascal'ı Tanımayan Takım Arkadaşları



Kanal 24'te Güzel Oyun programında Pascal Nouma'ydı konuk. Röportaj şeklinde ilerleyen programda anılarını anlatıyor Pascal ve aklımda kaldığı kadarıyla birebire yakın biçimde aktarmaya çalışayım; İlginç 2 hikaye:

  • Pascal, Türkiye'ye ikinci kez gelir. Cordoba maça çıkmadan Türkiye zordur, şöyle yap böyle yap. Profosyonel davranırsan burada iyi olursun, tavsiyeler veriyor. Pascal dediğine göre cevap vermiyor. Maça çıkılacak, tüneldeler. Pascal: "Cordoba'ya seslendim, iyi şanslar" dedim. O da "Pascal sana da" dedi. Pascal devam, "Sonra dedim ki, sen benim kim olduğumu biliyor musun?" Cordoba da "evet, Pascal?" diyor. Sahaya çıkınca görürsün gibi bişey diyor Pascal ve sonra sahaya çıkınca tabii ki tribünler onun için çıldırıyor. Pascal ona dönüp dediği şeyi Türkçe aktarıyor, Ona dedim ki "Akıllı ol"

  • Bir da Galatasaray ile transfer hikayesi var; Galatasaray onu almak istiyor. Pascal, "Ben de tamam dedim görüşelim. O ara Fransadaydım, Menejerim evime yakın bir yerde bir görüşme ayarladı. Ve beni hala bekliyorlar."

Çok hoşuma gitti bunlar, daha güzel şeyler anlatıyor ama Pascal'ın o çılgınlığını yaşatan iki güzel hikaye.
Özlüyoruz seni Pascal...

1 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

ahlatlimurat dedi ki...

güzel

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.