Ne Terlikmişsin be!


Yıllar önce daha kimsede yokken giyerdim parmak arası terliği. Yaklaşık 6 sene oldu "parmak arası terlik" modasına öncülük ederdim. Arkadaşımdan aldığım (el koyduğum) bu terliklere herkes bi garip bakardı. Hatta işi "delikanlılık göstergesi" haline getirenler vardı. Ben "bi gün hepiniz giyeceksiniz ulan" dedim devam ettim giymeye. Heh işte sorun tam orda başladı, niye giyersin sen bir gün herkesin giyeceği terliği. Ben giymeye devam ettim ama bütün millete yayıldı bu, en vahimiyse "apaçiler" bile bu terlikten giymeye başladı. Tıpkı bi zamanlar "marjinal" olduğunu sanıp küpe takan tiplerin apaçilerin onu da ele geçirdiğini öğrendiği gün gibiydi benim için o an.

O zamanlar Krmızı Puma terliklerim vardı ama ben bugün bildiğin Gezer terliklerine razıyım. Anladım benimki bi hataydı bi daha böyle bir öngörü yaptığımda ufacık bi yayılmayı görünce vazgeçecem o modadan. Her yer parmak arası terlik sattığı gibi "apaçi-parmak arası stayla" da günlük hayatımızda yerini aldı. Hadi gözümüz aydın.:)

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.