1 Sene Oldu mu be!



Vallahi de olmuş lan, dile kolay tam 1 sene!.. Kutlama yapma zamanı geçmiş bile tam 31 Ağustos 2009 gecesiydi bu işe kalkışmıştım. Zaten Facebook'ta not olarak paylaştığım yazıları blogla taçlandırmak isterken bugün geldiğimiz noktaya bak. Çok amatörce başladım sonra zamanla kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. İlk yazılara baktığında hep kopyala yapıştır, zamanla kopyala yapıştır'ın altına yorum yaz. Sonra aralarda kendim bi yazı yazınca içimde bi kıpırtı bi hareket. Gel gelelim az çok kaşarlandık bile denilebilir artık Blog yazma işinde. 262 adet yazmışım 1 seneyi geçti, bir süre büyük durgunluk yaşadım. İnternetten koptum, canım istemedi ama yine de iyi yazmışım. Günlük 0,71 yani 3 günde 2 kadar falan kayıt girmişim. Neyse efendim zamanla kategorilerimi ekledim, eskiden kendi yazdıklarımı tek bi kategoride toplarken iş değişti her alanda kendim yazmaya başladım ve kategoriler benim yazılarıma ait oldu. Güzel günlerimiz oldu, kötü günlerimiz oldu tatildeydim geç kutluyorum. Halbukisi 31 Temmuz'da 1 yıl etmişiz.

ilk yazım şu : Kendime bir blog yaptım hayırlısı olsun..

Onu yazdığım anı hatırlıyorum şimdi bunu yazınca napçam, buna basınca nolcak falan derken bi baktım ki yayınlamışım.

Sonra bir sürü kopyala yapıştırlar, ilk ciddi yazım (o zamana göre de harika) Manchester Taraftarlarının Şampiyonlar Ligi Kuralarına Tepkileri MUFC taraftar forumunu okuyup çevirip haberci gibi çalışmıştım.

Okuduğum bir kitaptan etkilenip de yazdığım bir yazım. İlk defa temelini benim oluşturduğum bi yazı oldu sanırım: "Kuş Beyinli" mi Dediniz?

Ondan sonra (o zamanlara göre) en ciddi yazım kendi adıma bunalımdayken yazdığım bir yazı: “Yalnızlaşan” insan mı yoksa “yalnızlaşamayan" insan mı?..

Kendimi "özel bölüm" yayınlayan diziler gibi hissettim şimdi.

Alıntı da yaptım kaynak verdim, bi yerde gördüm etkilendim onun üzerinden de yola çıkıp yazdım içimden de geldi yazdım. Kendi halimde bir blog oldum işte hiç de böbürlenmedim her türlü sevdiğim blogun adını verdim, ordan aldım dedim. Blog yazsın canımı yesin dedim.

Blogu ve kendimi biraz yol katetmiş gördüm, daha fazla yol katetmeyi istiyorum ve yepyeni bir kaydı daha yakında hizmete sunacağım.

Blog'a ilgi gösteren, destek olan, yorum yazan herkese çok teşekkürler.

Destek ve yorumlarınızın devamını bekliyorum. Uzuunca bi yazı oldu ama bırakın beni duyguluyum 1 sene olmuş ya.:)

4 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

SirEvo dedi ki...

Herkes Temmuz-Ağustos arası açmış blogları, şaka gibi. :)

Nice senelere diyelim :)

0. Tekil Şahıs dedi ki...

kutlu olsun. nice yıllara :)

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Nice senelere abim.Darısıda bizim başımıza.

kartalizma_okan dedi ki...

teşekkürler herkese..

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.