İlginç Resimler #1: Mario


İlginç kareler serimi başlatıyorum. Açılış kurdelemden bi parça sağda. Nedir ki bu seri? Seri şu: Neden sadece Facebook arkadaşlarıma böyle bi hizmet vereyim ki? Blogdan takip edenler de bunları görseler fena mı? Facebook İlginç Kareler Albümüm aynen dursun, bundan sonra prosedür önce buraya eklenecek. Varsa hikayesi yazılacak, uydurulabiliniyorsa uydurulunur sonra da Facebook'a aktarılacak. Aslında geçenlerde paylaştım Sevimli Bir Kare başlığında ama onu seriye dahil etmedim. Önemli değil o seri dışından gelip sevimli karemiz olarak kalsın. Peki bunlar hangi kategoride olmalı? Genelde Komik kategorisi olsa da belki de zaman zaman değişir ama bunlar için sağ tarafa bağlantı resmi koymak sanırım iyi olacak.

Serimin ilk karesi: Mario!
Daha önceleri Mario'nun tesisatçılık mesleğinin dışındaki mesleklerde nasıl bir rolü olabileceğini paylaşmıştık. (Mario Bir Tesisatçı Olmasaydı?) Sonra da Mario oyununu oynayabileceğimiz odamızdan bahsettik. (Mario Oyununa Dahil Olabileceğiniz Oda).

Çok uzadı dimi. Seri başlangıcında açılış konuşmasıydı bu idare edin. Beni buraya kadar dinlediyseniz (okuduysanız) size şimdi o kareyi açıklıyorum. Bugün serimizin ilk karesi: Mario yine bir savaşa girer. 1.Bölüm'de başlıyor bu savaş bilirsiniz. Ama bu sefer olayların yönü başka biçimde işliyor, Mario'yu uykuda basıyor hainler! Mario bir cinayet işliyor o borunun üstünden atlayarak ve bir cinayete sebep oluyor. Sonrası mı?.. O artık bizimle değil... Elveda Mario!..:)


(Resmi iyi göremiyorsanız üstüne tıklayınız)

1 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Devremülk dedi ki...

Wayy be Marıo yu hiç böyle görmemiştim

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.