Yıldızı mı Sönmüş?


Yıldız dedikçe "bu ne yeaa", "koşmuyo yeaa", "bi iki hareketle yıldız mı olurmuş" diyenlere kapak yaparcasınaydın be Guti Haz'retleri!
Bugüne kadar (facebook) profil fotoğrafımda başkalarının olmasına izin vermedim ama sen büyük yıldızsın be abi profil fotoğrafım tamamen sen olarak kalabilirsin!
Maçtan önce yahu şu Guti'yi profil fotoğrafı mı yapsam diye içimden geçirdim, çünkü ben bu adama Real'den beri hayrandım bi de benim aşığı olduğum takımda oynayınca her maç mutlu oluyorum ya bu duygu başka bişey. Neyse eğer kazanırsak bi de Guti maça damgasını vurursa bunun resmini koyarım dedim. Koyduk! Koydum!

Ve iddiam kanıtlandı, bu adam hala daha yıldız!!!

KAPAK!..

Gücenme Galatasaray...
Bu arada Schuster de Beşiktaş'a gelen yabancı teknik direktörler arasında en "fazla"sı olarak yer alıyor. Onu Niye mi Seviyoruz? Açıklaması için: EkşiBeşiktaş

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.