Ben S.rim Böyle Hayatı! (Behzat Ç.)


Behzat Ç. Emrah Serbes'in romanından uyarlanan dizi bir "kült film" gibi sessiz sessiz ilerlerken geçmişte izlemediğim bazı bölüm/sahnelere denk geliyorum açıklarımı kapatırcasına izliyorum. Öyle bir sahne ki bu Nihat Sırdar dikkat çekmiş buna ve şöyle diyor bu konuya: "herifler amerika'da olsa sırf bu sahneyle ödüle boğulurdu. 4 erkeğin tartışması insanı ağlatır mı sizce?"
Dedim ki nedir? 4 erkek tartışıp da duygusallık olması? Yok artık! Muhteşem bi sahne. Oyunculuklar da muhteşem! Behzat Ç'nin merhameti anlayışı da ayrı be abi. Diziye hayranlığım gün geçtikçe artıyor. Efsane sahne'ye buyrun!


Harun'un çıldırıp Ben s.rim böyle hayatı dediği an oyunculuğunun zirvesidir. Ve meslekten atarım dedi deyip Akbaba'nın Behzat Ç.'ye sarılması da.

1 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Muratonovic dedi ki...

Gecenlerde Av mevsimini izledim.. Behzat C'nin cogu bolumu daha iyi.. Adamlar resmen her hafta bir film cekiolar.. Buyrun, bunlar da nacizane benim yorumlarim ;

http://bohemdunyam.blogspot.com/2010/10/dizide-son-nokta-behzat-c.html

http://bohemdunyam.blogspot.com/2010/12/behzat-c-vs-dr-house.html

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.