Eski Sevgilini Al da Git!


Sosyal Medya çıktı çıkalı (hala beni takip ediyodur diye mi bilinmez) eski sevgiliye olan nefret, bitmemiş aşk, özlem hepsi orlardan duyurulur oldu. Hatta değerli arkadaşım Fırat'ın dediği gibi "vıcık romantikler" doldu. Bu "eski sevgililere mektuplar" olaylarından twitter ve bloglardan biri nam yaptı. Bu isim PuCCa'ydı. Mahlasla meşhur oldu ve onun üzerinden devam etti. Ama artık sıktı! Sıktınız!..
Hande Şarman Haber Türk'te bu "eskicilere" iyice bi giydirmiş. Geri dönüşümüzü bununla gerçekleştirelim.



ADI ÜSTÜNDE: ESKİ!
Yaşı 30'un üstündeki bizler, eski sevgililerimizi, hakkında hemen hemen hiç konuşmaya değer bulmazdık. Adı üzerinde zaten: eski!
Fıkra gibi bir şeydi onlar bizim için. Zaten hemen hepsini biz terk etmiştik. Hele hele yeni sevgililerini hiç merak ettiğimizi anımsamıyorum. Ya da evlendiler mi diye merak ettiğimi... Arkadaş kalamadığımız için dertlenirdik en fazla. Ama şimdiki yeni nesil genç kadın... Hiçbiri, o hepsi birbirinden bulunmaz Hint kumaşı eski sevgililerinden kurtulamıyor kardeşim.
O ne yapmış? Ne yapıyormuş? Hiç özlemiyor muymuş? Yeni sevgilisiyle "fiki fiki" mi yapıyormuş?
...

ABLANIZ KONUŞUYOR
Sevgilisine hislerini açıkça ifade etmek yerine "miss you darlin. Akşam olsa da görüşsek mrr mrrr ehehe sdfgşkdifgşk anladın sen onu hadi panpa miss kiss" yazan yurdum genci!
Yemek yapamamakla, ütü bilmemekle, tek ayak üstünde on yalan söylemekle övünen yurdum genci! Ana babasıyla bile, ayakları yere basan bir iletişim kurmaktan uzak; dostlarını sevgilisi için anında satan yurdum genci!
Eski sevgilini, ona toplum içinde çemkirmeyi, onunla ilgili esprilerini, onun üzerinden yaptığın primi de al git lütfen yahu.
35 yaş altı eli kalem tutan her kadının blog'unda, kitabında, Facebook'ta, Twitter'da eski sevgilisiyle ilgili atıp tutması daha ne kadar popüler kalabilir? "Başka işin gücün, derdin yok mu evladım" tribi yapmadan, ablalık taslamadan yazmaya çalışıyorum ama lütfen biraz da özgüven, biraz daha derinlikli hayat görüşü...

...

Off yoruldum valla. Ne haliniz varsa görün. Bana ne! Değil mi? Değil.
Bu kadar neden mi kafayı taktım size? Ben de o yollardan geçtim de ondan...
Yani evet, biraz daha düşününce ya da büyüyünce hak vereceksin. Çünkü "sorun bende değil,
sende"!


Yazının bir kısmını kopyaladım. 'Eski'ler üzerinden prim yapmaya çalışan "vıcık romantikler" hadi canım hadi. Hep aynı şeylerden bahseden siyasetçiler gibisiniz. Yazının tamamı için tık.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.