Suskunluğum...


Çok uzun süre oldu ayrı kaldım blogumdan. İzleyici sayım bile 44 olmuş göremedim, finaller sebebiyle.

Suskunluğum Finallerimdendir, şimdi onlar bitti geri dönüyorum...

En kısa zamanda yeni yazılarımla döneceğim blog döneceğim bekle beni!

Ama "kısa süreli ayrılıklar iyi oluyor".

Şu gerzek tv programlarında bağırırlar ya "özlediniz mi beniiiii" ondan size yollamıyorum tabi "özlemedik lan" diyeceğinizi biliyorum. Zaten blog toplum için mi blog blog için mi yea. DUR!
Huuh. Yazının amacı yok gittikçe saçmalamaya başlıyorum, neyse "cumaya gittim gelicem."

1 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Efendisiz dedi ki...

Allah kabul etsin Taha'cım =)

Çok özledik seni..Hele ki sabahlara kadar olan muhabbeti daha bir özledim emesen(MSN)de =)
Simdi rahatsın artık ve hatırlatırım bana verdiğin bir söz var..
En kısa zamanda yerine getirmen dileği ile..

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.