Bloga kim gelmiş kim gitmiş bakarken bir şekilci ele geçirdim! Yani ele geçiremedim aslında gelmiş gitmiş, tam geldiğinde yakalasaydım döverdim ben bunu! (Aramanın yazılı belgesi resimdir görmek için tıklıyorsun.)

Daha geçenlerde yazmadım mı ben şekilciler doldu ortalık diye olum? BKZ. Feysbuk Stayla Aramalarda neler neler gördüm de bu kadar direk olarak ne amaçla istediğini arayan adam görmedim ya. Adamın aradığı şey şu: "facede paylaşılacak resimli mevlana sözleri.". Ya kardeşim adını bilsem adını verir daha pis rencide ederdim seni. Aga bu nedir?

Mevlana'nın sözlerini paylaşıp şekilcilik yapacak. "Nerden biliyosun? Niyet mi okudun" demeyin. Arama stilinden anladım ben. "Mevlana Sözleri" falan yaz da resimlisi nedir ya? Dur bu yazıya da etiketler atayım " mevlana sözleri " diye de daha çok yakalayalım şekilcilerden. "Git Mesnevi oku" desek " hönk :S " der.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.