Dön Artık Yüzünü Hanzala

Bir pazar günü İhtiyar Kitap Kafe'nin de tatil yapabileceğini (ya da geç falan açılıyorsa da bilmiyorum) unutarak yolumu tutturdum. Yeni sayı ve bi kaç da eski sayılardan alıp keyfime bakacaktım. Ama kapalı olunca ben de kapıdaki şiirle idare ederim deyip onun resmini çektim onu paylaşayım:


Hanzala nedir diyenlere: Filistinli karikatürist Naci El Ali'nin çizdiği şiirin sağ tarafında gördüğünüz arkasını dönük çocuktur Hanzala. Ayrıca "her karikatürde arkası dönüktür. bunun nedeni de şöyle açıklanır: çocuklar, kin nedir bilmezler. o yaşta bunu edinmeleri pek mümkün değildir zira. ama israil, çocukları bile kinle öyle bir bilinçlendirmiştir ki; ufacık çocuk bile israil'in yüzüne bakmaya tenezzül etmez. ki bu manen de olsa, en büyük cezadır. anlayana!" Google'a yazıldığında daha çok sonuçlar verir.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.