Oy'um Kime Kararımı Verdim!


Herkesin birbirini suçladığı, herkesin istatistikle birbirini yalanladığı ortamda kime oy vereceğimizi şaşmışken karşımıza bi parti çıktı! Evet evet sonunda kararımı verdim: Samimi Parti (SAP)!:)

Vaatler gerçekçi, zaten vaat şu: "Size hiç bir şey vaadetmiyoruz. Valla."

Yalan dolan yok en azından. Kıvırma falan da yok, mesela öğrenciler için şu var: "İktidara gelirsek ögrenim ve harc kredisi borçları affedilecek.Şaka şaka itiraf edin bir an için sizde heyecanlandınız demi.Nasıl her ay tıkır tıkır çektiyseniz öyle ödeyeceksiniz."

Samimiyet son derece önemlidir seçmen için.

Genel Başkan Evrit Kiriç vizyonlu bi adam: "Genel Başkanımız iktidara geldiğimizde uygulayacağımız eğitim politikasını açıkladı: "Ben pek okumam, resimlerine bakıyorum sadece." "

Parti programı belirsiz, iktidara gelirsek diğerlerinden bişeyler ediniriz diyolar. Tamam abi samimiyet böyle işte.

Ülke şartlarına uygun arayışlar: "Partiye "Genel Sekreter Yardımcısı" olarak alacağımız kişideki özellikleri, ülke şartlarına uygun hale getirdik: "Nefes alsın yeter" "

Partide pek para yok, zaten para yemeye geldiklerini söylüyorlar. Kalırsa bize de dağıtçaklarmış, az yiyecez diye de ekliyorlar.

İktidarı da öyle uzun süreli düşünmüyolar: "İktidar bizim için amaç değil araç. Çok kalmayacağız, 1 yıl içinde iktidarı diğer partilere veririz. Ama yolsuz kalırsak geri alırız ha!"

Partinin ideolojisi biraz karmaşık: ‎"Şahsen sapına kadar, Halkçı, Şeriatçi, Batılı, Milliyetçi, Solcu, Sağcı, Demokrat, Militarist, Budist, Hümanist, Faşist, Özelleştirmeci ve Devletçi biriyim.... Ya öf hepiniz oy verin işte özetle, uğraştırmayın bizi."

Ama orda bile bi samimiyet var yine, uğraştırmayın verin oyunuzu deniyor.


Seçimlere girmeyeceklermiş ama karar değiştirmişler: "Genel Sekreter'e bakmayın siz, çatır çatır giriyoruz seçime. Alın biz sizin yerinize bastık mühürü hatta, zarfı da siz alıverin bi zahmet aaa! (Genel Başkan Evirt Kiriç)"


Yani samimiyet var arkadaş. Oyumun rengini belli etmeyecektim ama bu samimiyet karşısında ben de samimi olup oyumun rengini açıklıyorum! Evet ben de bu seçimde Samimi Parti saflarındayım!

Not Feysbukta Samimi Parti: http://www.facebook.com/SamimiParti

Twitter'da Samimi Parti: http://twitter.com/samimi_parti

Samimiyet önemli bacanah. Len bi de şu parti logosuna bak ne samimi ve sevimli gülüyo. Gel de oy verme yahu.:)

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.