KARALAMA DEFTERİM 2 Yaşında!


Bir "yazma isteği" üzerine başladığım blogum bugün itibariyle 2.yılına varmış bulunuyor. İlk yıl tecrübesizliğini üstümden attığım gibi bloga yazma konusunda ilk yıla göre azalan bir ivmeyle hareket ettim. Bunun sebebi olarak, internete olan uzaklığım, konulara olan seçiciliğim ve daha doğru ve dolu şeyler yazma isteğim oldu.

Geçen yıldan farklı olarak şiire varolan ilgim daha da fazlalaştı bu yılda. Kendim de şiir yazmaya başladım. Bunlardan bazılarını blogumda yayınladım, yakında da yenilerini yayınlayacağım.

Siyaset'ten biraz daha çekildim. Buna da sebep olarak eski "heyecan" yerini daha "rasyonel" olmaya bıraktığı gibi günlük siyasetin artık çok ilgi çekici olmaması oldu.

İkinci yılımda kendimi başka bloglarda da tanıtmak, oralara da yazılar yazmak istedim. Bu girişimlerim üzerine önemli bir blog olan 1 Milyon http://www.blogger.com/img/blank.gifKalem'e olan başvurum kabul edildi. Ne yazık ki oraya yazdığım 2 yazı blogun yeniden yapılandırılması sonucu kayboldu kendi blogumda da olan yazım orada tek yazım olarak duruyor.

İstasyon Cafe isimli blogta da yazmaya başladım. Ancak blog aktifliğini biraz yitirdi. Nitekim kendi blogumu, "ilk göz ağrımı" bırakıp ben de oralarda fazla yazamadım.

Blogta ilk yıldan beri ayakta kalıp devam eden tek serim olan "Klişeler"in yanına "Güzel Benzerlikler"i ekledim. Henüz ilkinde olan benzerliklerin devamı da hazır bulunuyor.

İkinci yılımda güzel bir süreç olarak devam etti ve şimdilik blogumda mutluyum devamlı bir süreyle yazmayı istiyorum. Haydi kutlu olsun 2.yılımız da öyleyse.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.