Leyla ile Mecnun 22.Bölüm Enstrümantal Müzik



Evet saçma geldi ama buymuş. 22.bölümde çalan müzik İsmail YK'ya ait. Ama güzel bi müzik - İsmail YK da olsa - bunu söylemek zorundayım! Yani dizide çok yerinde gitti, iyi efkar yaptı.
Her neyse efendim, arayan olur da bulamaz merak eder biz bi bloga koyalım denk gelir hayrına bi iş yapmış oluruz. Video için gözleri kapatın İsmail YK fotoları iç açıcı değiller.


Düzenleme: 7 Kasım 2011'deki 31.bölümde de bu müzik çaldı.
Düzeltme: Müzik İsmail YK'ya ait değilmiş; Şuradan daha net bilgi alabilirsiniz.

3 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

nadir dedi ki...

süpersin tşkler bide dediğine katılıyorum

Büyük Risk dedi ki...

çok güzel şarkı :)

theas dedi ki...

Uzun zamandır arıyordum. Ellerinize saplık. Blog'da güzel olmuş, herşey de güzel olmuş. Daha çok şey yazmak isterdim bir blog sahibi olarak ama gelmez elden ne çare.

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.