Bir "Feysbuk Şekilcisi" Daha Tespit Edildi


Daha önce bloga gelen bir şekilciyi yakalayıp afişe etmiştim. "Mevlana Şekilcisi" olan o adam Facebook'ta paylaşılacak resimli mevlana sözleri arıyordu. Bu sefer ise "FACEBOOK'TA PAYLAŞILABİLECEK HAYATA DÖNÜK SÖZLER" arayan bi şekilci tespit ettik. Adam direk google'da bunu aratıyor. "Neyin kafası" deyimini ben hiç kullanmadım, o hakkımı burda değerlendiriyorum. Evet, "Neyin kafası bu?"

Gün geçmiyor ki bir şekilci daha ağımıza düşmesin. Mevlana olayı üzerine yazdığım "Yapılan Aramada Bir Feysbuk Mevlana Şekilcisi Ele Geçirildi" (yazıya git) yazımın sonuna "Dur bu yazıya da etiketler atayım " mevlana sözleri " diye de daha çok yakalayalım şekilcilerden. "Git Mesnevi oku" desek " hönk :S " der." yazmıştım. Ağımıza düşenler olmuş. Resme tıklayıp programımıza Afyon'dan katılan bu x şahsının aramasını görebilirsiniz. Evet, benim işim gücüm yok.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.