Güzel Benzerlikler #2

Güzel Benzerlikle serimiz devam ediyor. Sırada bir şarkı ve bir soneden benzerliğimiz. Sanmıyorum bu benzerlikte bir esinlenme olsun ama tesadüf de olsa bana benzer geldi ki benzer olmasa bu yazının işi ne burda zaten. Kendimce bir çelişkiden sonra veriyorum "benzer"i:




* "Seni yalnız bırakıp gitmek var ya o koyuyor inan bana" Gece Yolcuları
* "vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama,
seni yalnız komak var, o koyuyor adama.
" William Shakespeare

Şimdi Shakespeare'nin dediğinin de orjinal metnini okumak lazım, yalnız komak var gibi bi çeviri ve adama koyması ingilizcede ne kadar mevcuttur orası ayrı. Fakat yine de böyle çevrildiyse bu manalara gelen şeyleri yazdığı muhakkaktır. Benzerlik çok fazla, esinlenme olmuş mudur?

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.