Hep Ceylanın Tarafını Tutanların Yazısı


Ben hep ceylanın tarafındaydım bebeğim. "Aslanım benim" tabirini, "kartalım benim" diye düzeltmediğim zamanlarım da vardı. Ama bir aslan yüceltilmişliğini bir insana bahşettiğim anlarda da ceylanın tarafındaydım. İşte o vakit çelişkilerim başlardı ama elma ve armut farkı gibi bir fark da vardı aslan sıfatının insana bahşedilmesi ile ceylana "kaç ordan be güzelim" diye bağırmanın. Burdaki bir çelişki değildi. Merhamet her daim yüreğin bir köşesinde yer alıyordu çok şükür.

Aslan belki büyük ve güçlüydü ama biz hep ceylanın tarafındaydık! "Doğanın kanunu böyle" umursamazlığına karşıydım ve fıtratım da buydu: ben hep ceylanın tarafındaydım bebeğim.

0 Yorum Karalandı. 'Karalamak' için tıkla:

Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 - Karalama Defterim - Tüm Hakları Saklıdır ve kartalizma_okan 'a aittir
Yazılan "bi kaç kelam" a saygı göstererek aktif bağlantı adresi vermeden kopyalama yapmayınız. Blog en iyi Google Chrome ile sonuç verir.